Dag 11: nachtvlucht en een belangrijke mededeling - Reisverslag uit Winter Haven, Verenigde Staten van Frits Tuijn - WaarBenJij.nu Dag 11: nachtvlucht en een belangrijke mededeling - Reisverslag uit Winter Haven, Verenigde Staten van Frits Tuijn - WaarBenJij.nu

Dag 11: nachtvlucht en een belangrijke mededeling

Door: Frits

Blijf op de hoogte en volg Frits

12 Juli 2009 | Verenigde Staten, Winter Haven

Mijn nachtvlucht is gisteravond niet doorgegaan om een wel heel stomme reden. We hadden de contactsleutel niet... . En achteraf gezien ben ik daar ook eigenlijk helemaal niet zo rouwig om want mijn nachtinstructeur (Jorge) meldde mij dat we waarschijnlijk niet voor1 uur, half 2 terug zouden zijn geweest. En na al ruim 5 uur vliegen gisteren was ik nog steeds behoorlijk moe.

Vanochtend heb ik eerst mijn grote solo cross-country gedaan naar twe andere vliegvelden ten zuiden van Winter Haven: Charlotte County en Sebring. Op beide vliegvelden heb ik een paar touch-and-go’s gemaakt en ben toen weer teruggevlogen naar Winter Haven. Ook vandaag had ik weer de GPS in het vliegtuig, dus het vinden van de juiste koers was weer een fluitje van een cent. Het vliegtuig staat inmiddels helemaal volgetankt klaar voor vanavond en ik heb Fred’s GPS in mijn tas zitten.

Het is bijna half drie ’s middags en ik ga nu even naar bed. Lekker uitgerust voor vanavond. Verder weinig nieuws te melden of het moet misschien zijn dat mijn examen is gepland voor donderdag!!!!!!!!! Yesss :).

Hoewel ik me direct wel een beetje zenuwachtig voel worden. De komende dagen wordt het dus vooral een kwestie van de puntjes op de ‘i’ gaan zetten en hard studeren op de theorie voor het mondeling examen.

  • 13 Juli 2009 - 16:15

    Edwin:

    Hi je gaat als een trein (ik bedoel dus het gaat als een piloot). Ik geloof dat dit de snelste opleiding is die ik ooit iemand heb zien doen. En met succes. Groetjes Edwin (Boston area)

  • 13 Juli 2009 - 20:33

    Vincent:

    Hee Frits, ga je niet een beetje hard? Is dat niet zonde van de vlieglessen? Ik bedoel: je moet de spanning wat langzamer opbouwen joh...
    Enne, ik niet begrijp: jij had toch al theorie met 100 procent score. Vonden ze dat nog niet overtuigend genoeg?
    Hoe dan ook: SUCCES!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frits

Actief sinds 01 Juli 2009
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 10778

Voorgaande reizen:

29 Juni 2009 - 24 Juli 2009

een jongensdroom

Landen bezocht: