Dag 19: vliegen en morgen echte luchtacrobatiek - Reisverslag uit Winter Haven, Verenigde Staten van Frits Tuijn - WaarBenJij.nu Dag 19: vliegen en morgen echte luchtacrobatiek - Reisverslag uit Winter Haven, Verenigde Staten van Frits Tuijn - WaarBenJij.nu

Dag 19: vliegen en morgen echte luchtacrobatiek

Door: Frits

Blijf op de hoogte en volg Frits

20 Juli 2009 | Verenigde Staten, Winter Haven

Vandaag hadden we voor het eerst in mijn vakantie slecht weer in de ochtend. Onweer en bakken met regen, slecht zicht, dus alles stond aan de grond. Vanmiddag ben ik nog een uurtje omhoog gegaan en heb verder geoefend op het landen. Geen enkele landing is toch hetzelfde. 9 gingen er best goed en eentje ging helemaal mis. Dus gewoon maar een go-around gemaakt en het opnieuw gedaan (en toen wel weer goed :)). Mijn enige troost hierbij is, dat dit zelfs de meest ervaren piloten soms gebeurt en ook hen rest niets anders dan een go-around. Nou ja, daar zijn die dingen ook voor bedacht :).

Morgen staat er iets heel anders op het programma: loopings, rolls, inversions of wel allerlei vormen van luchtacrobatiek. En dat allemaal vlak boven de grond. Mischien moet ik nog een toevoeging maken: ik zit dan niet in een vliegtuig,maar zit in een karreje of hang onder een rails. Kortom het is rollercoaster-tijd! In Tampa heb je Busch Gardens en dat is echt een eldorado voor de achtbaangekken. Het is inmiddels al weer een tijdje geleden dat ik samen met Marcel een jaarabonnement had voor Six Flags, dus ik hoop dat ik het nog steeds leuk vind.

Mijn kaartje heb ik inmiddels online gekocht evenals mijn parkeerticket. Transport naar Tampa is geen probleem, want ze waren bij de vliegschool zo aardig om mij morgen hun auto hiervoor te laten gebruiken. Ik ben benieuwd. Als je zelf alvast even wilt huiveren: www.buschgardens.com/bgt2/

  • 21 Juli 2009 - 00:38

    Daphne:

    Veel plezier in de achtbanen!

  • 21 Juli 2009 - 08:22

    Harry:

    was vorige week in Walibi (6flags). Van mij hoeft het niet maar veel plezier in de 8banen.
    Groet

  • 21 Juli 2009 - 11:12

    Anja:

    Hoi Frits,

    Net zelf terug van vakantie ik hoor graag de verhalen, leuke laatste dagen en we spreken elkaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frits

Actief sinds 01 Juli 2009
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 10779

Voorgaande reizen:

29 Juni 2009 - 24 Juli 2009

een jongensdroom

Landen bezocht: